zondag 22 september 2013

10 facs about bianca

heyy mensjes.
deze keer 10 feitjes over mij ( bianca dus :P)
het was niet super moeilijk om ze te bedenken 
want er zijn 100000de random dingen die ik over mezelf kan vertellen
maar dit zijn de 10 feitjes over mij :)
 hier gaan we dan :)

1.ik speel basketbal maar ben 152.....

2.soms maak ik om 12 uur snachts pas me huiswerk
(en ben ik de volgende dag half dood tijdens de les)

3.we moesten een keer bij gym rondjes rennen en ik bleef gewoon staan praten.

4.ik val vaak van  de trap.....

5.me vader deed mavo me moeder deed vmbo
vmbo+mavo= havo waar is de logica??

6.ik hou meer van de winter van dan de zomer..

7. ik haaaat wiskunde 
ik snap het nooit en als ik het snap snap ik het verkeerd...

8.ik heb een zusje en we verschillen 10 jaar met elkaar
(ik heb ook een broertje van 11 maar dat boeit niemand..)

9.ik houuu van wraps nomnomnom i love it <3

10.ik schrijf dit nu maar moet eigelijk naar de verjaardag van me oma :)
 
en dat waren dan 10 feitjes over mij..
ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
nu ga ik soep eten nomnomnom
xxx bianca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten