zaterdag 28 september 2013

Tag van 10 tot 0 #bianca

Heyy mensjes.
Deze keer de 10 tor 0 tag opnieuw.
Maar dan niet door dana maar door mij :P
 
Net als de vorige keer is die erg lang..
(En moet ik daarom veel typen :( )
Veel plezier met lezen :)
Xxx bianca en dana.



10 dingen over mijzelf.
 
1.ik ben een ananas verslaafde :P hahahha
2.ik vind het moeilijk om nu 10 dingen te verzinnen.
3.ik ben geen jongen ( ik weet het 100% zeker :P)
4.ik heb het nu heel erg koud.
5.ik stoot heel vaak me hoofd ( niet express!!)
6.ik ben mobielverslaafd ( maar dan ook echt verslaafd)
7.ik ben half colombiaans :P
8.ik doe havo op school ( voel me echt slim nu :)  )
9.ik ken echt slecht zwemmen ( en nee ik verdrink nog net niet :P)
10.ik lach bijna altijd :D ( ookal ben ik boos ofzo)
 
9 dingen die ik leuk vind :)
 
1.ik vind basketbal erg leuk haha yayy
2.ik vind youtube filmpjes kijken ook leuk.
3. Ik vind hondjes leuk (woef woef)
4.ik vind tekenen leuk.....
5.ik vind wifi leuk ( het liefst overal)
6.ik vind het leuk om kaarsen te zien smelten...
7. Ik vind het leuk om mensen te zien lachen :D
8.ik vind sneeuw leuk ( yayayyayya)
9. Ik vind te veel dingen leuk :P
 
8 dingen die ik niet leuk vind...
\
1.ik vind ruzie niet leuk.
2 ik vind zon niet leuk :(
3.ik vind huiswerk niet leuk ( gewoon tijd verspilling)
4.ik vind rennen niet leuk
5.ik vind naar verjaardagen gaan niet leuk :(
6. Ik vind rokjes niet leuk!!!!
7.ik vind wachten hhheeeleeemaal niet leuk.
8.ik vind vervelen niet leuk ....
 
7  plekken waar ik graag kom :
 
1.Mijn bedje om te slapen.
2.bij familie thuis.
3.bij vrienden  thuis.
4.op het basketbalveld.
5.op de wereld.
6. In nederland.
7.op de bank...
 
6 manieren om mijn hart te winnen.
 
1.lief zijn <3
2. Grappig zijn.
3. Jezelf zijn.
4.vertrouwen winnen.
5.voor me klaar staan.
6.niet negatief denken.
 
5 plekken waar ik nog heen wil.
 
1. Naar colombia....
2. Naar china....
3.naar afrika.
4.naar amerika....
5. Naar nigera.....
\
4 dingen of personen waar je niet zonder mee kan :
 
1. Vrienden :) make my happy :D
2. Me mobiel.....logisch of niet?
3.muziek zonder muziek is de wereld een beetje dood.
4. Een ananas gewoon omdat het zo is.
 
3 lievelingsliedjes.
 
1. We can't stop miley cyrus
2.roar katy perry
3.applause lady gaga
 
2 wensen:
 
1.gezond blijven.
2 bereiken wat ik wil bereiken.
 
1 laatste woord of zin.
 
1. Be positive and happy :)
 
En dit was mijn versie van de 10 tot 0 tag :)
Voor vandaag heb ik genoeg getypt hahaha
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Nu ben ik moe en het is nog steeds koud hier....
Xxx bianca en dana
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten