zondag 29 september 2013

Interview mij #deel 1

Heyy mensjes.

Deze keer weer wat nieuws :D
Een meisje genaamd 'dayday' gaat me interviewen :)
Ze stelt 10 zelfverzonnen vragen aan mij ( bianca)
En ik hoop dat jullie het leuk vinden
Lees snel verder :P
 
1.hoe ben je op de ANANAS gekomen?
Hahah ik moest een stuk fruit voor mijn wiskunde leraar kopen.
Toe zag ik een super sexy ananasje bij de c1000 voor 2 euro....
(Liefde op het eerste gezicht :P )
 
2.heb je veel ananas vrienden (dit word een ananasinterview)
Jahhh ik heb er wel een paar :P
 
3.heb je de liefdes ananas weggegeven?
Jup aan me gemene wiskunde leraar die me laat nablijven :(
 
4.waarom moet je vaak nablijven?
Tja ik lach te veel hahahaha
5.wat is je levensmotto?
 
Haha ik heb er 2 !
Be happy and be positive :D
 
6.wie vind je het engste van de hele wereld? (Een persoon)
Uhmm meneer doeleman ( das een teamleidertje bij ons op school :( )
 
7.waarom vind je hem het engste?
Omdat hij kalig is.....
 
8.hou je meer van grappige dingen of enge dingen?
Grappige dingen enge dingen maken me bang :(
 
9.wat is je lievelingsletter en waarom?
De 'x' omdat je hem om kan draaien en dan is die nog steeds een 'x'
 
10. Als je 1 dag de baas was van de hele wereld wat zou je dan doen?
Ik zou overal gratis ananasen en wifi laten maken :)
 
En dit waren de vraagjes van dayday :)
Ik vond het heel leuk dat ze mij de 10 vraagjes wou stellen :P
Wil jij me ook 10 vragen stellen dat kan :)
Stuur ze naar bianca.verra@gmail.com
Of zet ze gewoon in een reactie hieronder :)
Hoop dat jullie het leuk vonden

Xxx bianca


Geen opmerkingen:

Een reactie posten