maandag 23 september 2013

10 things that i love #bianca

Heyy mensjes.
Deze keer 10 dingetjes waar ik van hou.
Er zijn natuurlijk heeeel veel dingetjes die ik leuk vind.
Maar als ik die allemaal op zou noemen zijn ze over 100 jaar nog bezig..
Hahah :P
 
1.ik hou van uit slapen, maar helaas hebben we school dus gaat dat niet...
( gelukkig ben ik een mensje die met weinig slaap kan leven dus overleef ik het :P)
 
2.ik hou van tekenen
(Tja dat is gewoon zo)
 
3.ik hou van lachen :D
( beter lachen dan huilen zeg ik altijd, is toch zo?? :) )
 
4.ik hou van hondjes jaaa ik wil er zo  graag eentje
(Alleen mag het niet omdat ze blaffen alle hondjes blaffen toch?? Woef woef)
 
5.ik hou van het strand, alleen het strand niet de zee.
( drink never nooit zeewater is heeeel zout !! )
 
6.ik hou van me vrienden :D
(Je kan altijd met ze lachen en dat maakt je daggie helemaal goed !)
 
7.ik hou van chocomelk.
(Vooral in de winter als ik een wandelende ijsspegel ben haha :) )
 
8.ik hou van gummybears :D
( ik ken ze de hele dag wel eten maar dat word je rond en misselijk...)
 
9.ik hou van basketbal
( ookal ben ik maar 152m, soms is dat wel handig :p)
 
10.ik hou van wifi :)
( als ik een dag koning was zou ik overal free wifi laten maken :P)
 
En dat waren 10 dingen die ik leuk vind.
Ik vind veel meer leuk zoals :ananassen en muziek enz
Maar dit zijn toch de dingen die ik het aller leukste vinden.
Hoop dat jullie he leuk vonden om te lezen :)
Xxxbianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten