zondag 22 september 2013

rules #4

heyy mensjes.
bianca weer hier deze keer maak ik rules 4
de vorige (rules 3 ) maakte dana dus nu is het mijn beurt :)
ik ga rules 4 doen over dingen die je vooral NIET op school moet doen :)
laten we snel beginnen.
 
1.neem gaan super grote tas mee naar school
( dan lijkt het net of je gaat kamperen en dat wil je niet !!)
 
2.spring niet op de trap :P
(ik deed het een keer en viel toen naar beneden....)
 
3.neem noooit maar dan ook echt nooit beschimmeld brood mee naar school,
anders heb je geen eten :(
 
4.verlies nooit je kluis pas/sleutel anders moet je al je boeken mee schouwen
en krijg je rugpijn
 
5.neem altijd de goede boeken mee .
niet zoals mij een tekenboek tijdens een geschiedenis les....
 
6.vergeet je etui niet in de aula anders heb je geen pennen...
en dat is echt niet zo handig.
 
7.doe nooit je kluispas in je jas en doe je jas daarna ook nooit in je kluis.
dan ken je niet meer in je kluis en moet je super lang op de concierge wachten :/
 
8.wees niet depresief omdat je op school zit.
maak er iets leusks van en lach :)
 
9.ga nooit je fiets sleuteltje zoeken op school terwijl je met de auto gebracht bent
(dat is gewoon heel dom :P)
 
10.ga niet op zondag denken dat het maandag is en vroeg opstaan ...
(dan worden je ouders boos omdat ze willen slapen !!)
 
en dat waren de regels van wat je NOOIT moet doen op school.
ik zou me er maar aan houden anders komt het niet goed met je :P
heel veel suc6 ermee haha
xxbianca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten