zaterdag 28 september 2013

Tag van 10 tot 0 #dana

Heyy mensjes.
Deze keer doet dana een tag die ik heb gevonden op internet.
Ik vond het wel grappig en dacht waarom doen wij dit niet ook??
Dus hier is de dana versie van de tag  :D
 
Je kan onder dit bericht kan je op "verder lezen" klikken :P
Dan kom je bij de hele tag
(Hij is namelijk heel lang.....)
 
Xxxx bianca en dana




 
10 dingen over jezelf:
 
1.meisje.
2.love animals.
3.hou van bakken
4.muziek maken.
5.simsen.
6.love aardbeitjes.
7.paardrijdertje.
8.trampoline.
9.skeltere.
10.haat school.
 
9 dingen die ik leuk vind :)
 
1.keyboarden.
2.wintersporte.
3.zwemme.
4.met bianca naar italie.
5.bakken.
6.gezelligheid.
7.filmpjes maken met bianca.
8.rennen.
9. Trampoo.
 
8 dingen die ik niet leuk vind :(
 
1.school.
2.huiswerk.
3.mensen die irri zijn.
4.van de trap vallen.
5.als iemand offline gaat op whapp.
6.regen.
7.wind.
8.als de tijd te snel gaat.
 
7 plekken waar ik graag kom :
 
1.me huis.
2. Me tuin.
3.nieuw-vennep.
4.lisse.
5.paardrijden.
6.ik kom niet graag in amsterdam.
7.symfo.
 
6 manieren om mijn hart te winnen:
 
1.het gewoon zeggen maar wel met gevoel.
2.valentijnsdag.
3.als we alleen zijn.
4.lief doen.
5.complimentjes geven.
6.aardig zijn.
 
5 plekken waar ik nog heen wil :
 
1.parijs.
2.londen.
3.hollywood.
4.maastricht.
5.hawai.
 
4 dingen of personen waae ik niet zonder mee kan :
 
1.bianca.
2.sydney.
3.me ouders.
4. Mensje die ik leuk vind.
 
3 lievelingsliedjes.
 
1.wake me up.
2.wild.
3.roar.
 
2 wensen.
 
1. Baby hamstertje maar zoek nog een mannetje.
2.lammetje.
 
1 laatste woord of zin.
 
1. Doe wat je moet doen.
 
En dit was de 10 tot 0 tag :)
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Mijn deel komt nog maar nu zijn me handen moe van al dat getyp :P
Xxxx bianca en dana.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten